Hur blir jag en av era klienter?

Du anmäler dig genom att klicka här. Efter betalningen får du en hälsodeklaration. När hälsodeklarationen har skickats in analyseras uppgifterna av en personlig tränare. 24-48 timmar senare får du tillgång till ditt program och kan komma igång!

När får jag mina program?

Du får dina program efter att du har betalat avgiften för första månaden (första månaden gäller förskottsbetalning) och hälsodeklarationen besvarats. Detta kan dröja upp till två helgfria arbetsdagar. Vid hård arbetsbelastning, resor, semester eller andra mer eller mindre oförutsägbara hinder har vi en gräns på 14 dagar som senast. Alla dröjsmål kommuniceras och om du är missnöjd med tiden det tar att få dina program erbjuder vi en full återbetalning efter att tidsperioden på 14 dagar löpt ut.

När dras betalningen om jag köper något av de längre paketen?

Betalningen dras en gång i månaden på samma datum som din första betalning. Var därför noga med att betala på datum du är säker på att du har täckning på kontot.

Kan jag få tillbaka pengarna om jag är missnöjd med tjänsten?

Vi är så pass säkra i vår tjänst och vår kompetens, att vi med glädje betalar tillbaka pengarna om vi begår några fel. Men enbart inom den första månaden från och med din första betalning, och med goda skäl. Se Allmänna Villkor för detaljer.

Måste jag betala månadsvis eller kan jag betala allting på en gång?

Vi har full frihet att skräddarsy alla möjliga lösningar åt dig. Se bara till att du kommunicerar detta innan du köper något paket, så vi båda slipper strula med pengarna.

Hur gör ni programmet anpassat efter mig?

Vi anpassar kost- och träning efter dig baserat på uppgifterna du lämnar med din hälsodeklaration. Hälsodeklarationen är själva underlaget till ditt personliga, skräddarsydda program och täcker allt från personliga erfarenheter, utmaningar och hinder till smakpreferenser, matallergier och önskemål om måltidsfrekvens.

Hur får jag nya program?

Du får nytt program varje månad direkt till din app. Genom appen får du tillgång till all information du behöver om kost- och träning. Appen innehåller också instruktionsvideos, information om uppföljningar och ett chattsystem där du snabbt och enkelt kan kontakta din PT som besvarar dina frågor så snabbt han eller hon kan.

Kan jag pausa mitt medlemskap?

Det går inte att pausa medlemskapet på grund av semester eller annat uppehåll från träningen. Undantag görs gällande medicinska anledningar och då krävs intyg från läkare.

Hur kontaktar jag min coach?

Din coach kontaktar du genom det inbyggda chattsystemet i din app. Du kan chatta med din coach 24/7 och du kan alltid räkna med svar så snabbt som möjligt, oftast redan inom 24 timmar.

Vilket resultat kan jag förvänta mig?

Du kan förvänta dig bestående resultat efter dina förutsättningar, baserat på informationen du lämnar vid din hälsodeklarationen. Våra arbetsmetoder är till för att vara till allra största nytta för dig och din målsättning.

Vad ingår i programmet?

Du får tillgång till en egen personlig tränare online. Kost- och träningsprogram, regelbundna uppföljningar, svar på frågor och justeringar ingår. Framför allt ingår en professionell coach som är med dig hela vägen.

Behöver jag förkunskaper?

Du behöver inga förkunskaper, även om det är att föredra. Det bästa är om du har tillgång till ett välutrustat gym med bra maskiner och skivstänger. Vill du enbart träna hemma går det givetvis lika bra och vi har haft klienter som nått stor framgång utan att röra vikter.

Funkar det även för nybörjare?

Även nybörjare är välkomna! Programmen är lättfattliga och enkla att följa. Om du är osäker på något eller behöver mer hjälp från din tränare så kan du alltid höra av dig för att snabbt få guidningen du behöver.

Hur är det med kostprogrammet?

Du får ett väldigt enkelt kostprogram baserat på dina behov, men inget kostschema som bestämmer vad du ska äta. Vi är övertygade om att den mest framgångsrika dieten är den som du kan följa hela livet.

Hur snabbt kan jag få svar?

Du kan räkna med svar inom 24-48 timmar helgfria arbetsdagar.

Hur går betalningen till?

Du betalar i samband med att du registrerar ditt konto. Efter betalningen besvarar du din hälsodeklaration.

Förlängs programmet automatiskt eller måste jag själv meddela att jag vill förlänga?

Programmet förlängs automatiskt. Efter överenskommen period fortskrider abonnemanget, om du inte meddelar oss att du vill sluta.

Erbjuder ni några övriga tjänster?

Vi kan, om så önskas, boka in längre hälsorådgivande, coachande, och motiverande samtal. Vi kan också hjälpa dig lägga upp handlingsplaner för flera hälsorelaterade problem.